توهین کارشناس شبکه من و تو به زنان ایرانی
 
درباره وبلاگ


این وبلاگ صرفا برای انتشار سخنرانی های استاد رائفی پور میباشد و توسط استاد اداره نمیشود سایت اصلی استاد : masaf.ir
دانلود استاد رائفی پور
دانلود سخنرانی های استاد رائفی پور

 

 

(بسم الله الرحمن الرحیم)

کارشناس شبکه من و تو در توهینی آشکار به زنان ایرانی آنان را خیانتکار توصیف نمود و گفت: خیانت در ایران و در روابط زناشویی بی داد می کند.

 

وی در ادامه بدون توجه به شخصیت و جایگاه زن ایرانی آنان را مرد ستیز خواند و گفت: زنان ایرانی سعی می کنند در کارهای زشت و فساد از مردان عقب نیفتند.

 

گفتنی است بیشتر کارشناسان خانواده که در شبکه های ماهواره ای خصوصا شبکه من و تو مشغول به فعالیت هستند خودشان از مشکلات خانوادگی شدیدی رنج برده و اکثر آنان خیانت را تجربه کرده اند.

 

کارشناس شبکه من و تو اگر سری به رسانه های کشور محل سکونتش یعنی انگلیس بیندازد می فهمد که زنان ایرانی پاکدامن ترین زنان دنیا هستند و اگر اتفاقات نادری رخ می دهد در اثر القای فرهنگ غیر ایرانی به آنان بوده است.

 

خیانت و تجاوز به قدری در اروپا و آمریکا بالا رفته است که دولتمداران اروپایی و آمریکایی بر سر دفع جنین های سقط شده سر در گم مانده اند.

 

بنا بر پژوهش دو انگلیسی به نام “لیچ فیلد” و “کنیتس” با افزایش آمار سقط جنین در انگلستان کوره هایی برای سوزاندن جنین های سقط شده به وجود آمده است و هر ساله هزاران کودک سقط شده در این کوره‌ها سوزانده می‌شوند.

 

از سویی بهره برداری تجاری از جنین به خصوص در لوازم آرایشی تبدیل به یکی از پردرآمدترین فعالیت های برخی پزشکان اروپایی شده است.

 

با وجود اسناد و مدارک بسیار و غیر قابل انکار، نتایج پژوهش این دو پژوهشگر انگلیسی از طریق رسانه های غربی به شدت بایکوت شد.

  • منبع: جام نیوز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب