ورزش را رها کرده و برقصید! +فیلم
 
درباره وبلاگ


این وبلاگ صرفا برای انتشار سخنرانی های استاد رائفی پور میباشد و توسط استاد اداره نمیشود سایت اصلی استاد : masaf.ir
دانلود استاد رائفی پور
دانلود سخنرانی های استاد رائفی پور
دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:رقص,من و تو , ورزش, :: 6:40 ::  نويسنده : صراط27

 

 

(بسم الله الرحمن الرحیم)

شبکه من وتو در یکی از برنامه های خود از مردم خواست که ورزش را رها کرده و به جای آن برقصند.

http://www.jc313.ir/wp-content/uploads/2012/06/IMAGE634703742219290925.jpg

برای دانلود فیلماینجا کلیک کنید

یکی از شرکت کنندگان این برنامه که در اروپا به تدریس رقص می پردازد به هنگام طبخ غذا ابتدا مقداری از آشنایی خود با رقص و رقصیدن تعریف نمود و سپس به عنوان توصیه به بینندگان گفت: رقصیدن برای روح خیلی خوب است، زیرا روح انسان به هنگام رقص پرواز می کند، مخصوصا برای کودکان و نوجوانان. نام این کار قرطی بازی نیست و موجب باز شدن فکر کودکان می شود. به کودکان این اعتماد را می دهد که خجالتی نباشند و بتوانند خودشان را اثبات کنند و حرفشان را به راحتی بزنند.

در مجموع این کار برای بدن بسیار مناسب است و بدن انسان را روی فرم می آورد.این کار هم نوعی ورزش است اما ورزشی با تکنیک بالا.

من به پدر و مادر ها توصیه می کنم. پدر و مادر های عزیز فرزندان خود را چه پسر و چه دختر، فرقی نمی کند چه نوع رقصی را یاد بگیرند، اگر آنها دوست ندارند فوتبال بازی کنند و یا به ورزش های دیگر روی بیاورند آنها را مجبور به کاری که دوست ندارند نکنید و بگذارید بروند و شادی را که دوست دارند یاد بگیرند .من فقط می توانم بگویم که رقص بسیار خوب است.

اصرار بیش از حد شبکه من و تو برای رقصیدن کودکان و آموزش دیدن آنها برای رقاص شدن چیزی به جز اصرار بر به انحراف کشاندن  مردم ایران نیست و حال اینکه این بار با این کار قصد دارد سن انحراف مردم و خانواده های ایرانی را به  سمت دوران کودکی و نوجوانی بکشاند تا یک فرد از زمان جوانی وارد انحراف از مسیر اصلی زندگی خود نشود و بتواند از همان دوران کودکی روی به ابتذال و امور خلاف شروع و عرف بیاورد.

روح انسان به هنگام انجام امور مبتذل همانند رقص نه تنها پرواز نکرده بلکه  به تباهی و نابودی نیز نزدیک تر می شود و مایه  پرواز روح آدمی روی|آوردن به معنویات و مسائل متناسب با حفظ کرامت انسانی است. برای تناسب اندام نیز راه های بهتری همانند انجام ورزش های مفید و متعادل وجود دارد که نیاز انسان را برای به روی فرم آمدن بدن برطف می نماید.

رقص هم در عرف کشور ایران و هم در احکام اسلامی امری حرام و مذ موم  و ناپسند شمرده شده است.

  • منبع: جام نیوز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب