درباره وبلاگ


این وبلاگ صرفا برای انتشار سخنرانی های استاد رائفی پور میباشد و توسط استاد اداره نمیشود سایت اصلی استاد : masaf.ir
دانلود استاد رائفی پور
دانلود سخنرانی های استاد رائفی پور

بسم الله الرحمن الرحیم

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

در احیای شب نیمه شعبان چه گذشت

+ گزارش تصویری و دانلود فایل صوتی

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

دیشب همه خوشحال بودند ؛ همه عید را تبریک می گفتند و شیرینی و شربت و شکلات خیابان ها را دلچسب کرده بود، اما پس از شادی برای امام عصرمان و پس خوشحالی برای روزی که ایشان دیده به این جهان گشودند و حجت خدا بر همه مردم دنیا تمام گشت ، انگار غمی در اعماق دلمان آزارمان می داد ، گویی این خوشحالی چند ساعتی بیشتر دوام نداشت ، یک چیزی از ته دلمان می گفت این کسی که امروز به دنیا آمد الان کجاست ؟

وقتی به جواب این سوال فکر کردیم بیشتر دلمان گرفت چون جواب را درخودمان دیدیم در گناهانی که مرتکب شدیم ، در کارهایی که باید انجام می دادیم و ندادیم ، در کارهایی نباید انجام می دادیم و انجام دادیم ؛ فهمیدیم که مقصر خودمانیم باید از گناهانمان استغفار کنیم و با تمام وجودمان از خدا بخواهیم که ایشان را به ما بر گرداند ؛ با تمام موجودمان بگوییم این بقیة الله ، این بدم المقتول بکربلا ....

دیشب مراسم احیای نیمه شعبان در مسجد صاحب الزمان (عج) در تهران برگزار شد . دراین مراسم همه اقشار مردم حضور داشتند و برخی نیز از شهرهای دیگر ایران به شوق امام زمان (عج) در این مراسم شرکت کردند .

ساعت 10 شب تولد امام زمان است و مسجد کم کم پر از جمعیت می شود و 11 شب مسجد کاملاً پر است .

مراسم ساعت 11 شروع شد . ابتدا مجری به حضار خوش آمد گفت و شعری در مدح امام زمان (عج) خواند ؛ پس از آن مداح اهل بین حاج محمد صمیمی باهمراهی حضار دعای فرج و زیارت آل یاسین را زمزمه کرد.

بعد از آن دلها با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید برای شروع مراسم احیا آماده شد .

در ادامه، پژوهشگر حوزه صهیونیست و مهدویت، استاد علی اکبر رائفی پور، موضوعاتی را در مورد امام زمان (عج) بیان کردند؛ ایشان اینچنین شروع: ممکن است ما هم مثل قوم بنی اسرائیل سقوط کنیم؛ خداوند بین بندگانش فرق نمی گزارد پس باید روی آرمانهایمان ایستادگی کنیم.

زمان قوم بنی اسرائیل مردم دو دسته شدند، یک دسته سراغ فرعون رفتند اما می گفتند ما هم منجی (حضرت موسی (ع) ) را قبول داریم اما دسته دوم گفتند منجی با فرعون سازگار نیست . اگر منجی می خواهی باید سختی ها را تحمل کنی؛ مامی دانیم که اگر با آمریکا و اسرائیل سازگار شویم سختی هایمان کم می شود اما امام زمان (عج) با آمریکا و اسرائیل سازگار نیست .

در ادامه استاد رائفی پوراضافه کردند:  باید شبهایی جمع شویم و دسته جمعی برای ظهور آقا ندبه کنیم و اعتراف کنیم که هیچ کس جز او نمی تواند ما را نجات دهد و اگر روزی همان طور که برای امام حسین (ع) گریه می کنیم  برای امام زمان (عج) گریه کنیم آن روز می فهمیم که چیزی در وجود مردم تغییر کرده است .

ایشان در آخر با بغضی که در گلویشان داشتند فرمودند: خدایا من شاکی هستم که امام زمان من در میان ما حظور ندارد. خدایا ما راه را تا اینجا آمده ایم خودت ما را هدایت کن و بقیه اش را بر ما ببخش. خدایا ما می گوییم غلط اشتبه کردیم که آلوده به گناه شدیم، امشب حسن نیتمان را با آمدن به اینجا نشان دادیم ،خدایا بقیه اش با خودت ...

پس از سخنرانی استاد، به قرائت دعای فرج ، صلوات شعبانیه و فرازهایی از دعای کمیل پرداخته شد .

سخنران دوم  حضرت آیت اله زابلی بودند ، ایشان نیز با همان کلام گرمشان فرموند: ما می گوییم امام زمان (عج) همه جا است و افتخار می کنیم در  حال حاضر خود غربی ها با علم فیزیک اثبات کردند با شرایطی می توان در یک زمان همه جا بود و در عین حال یکجا بود و امام زمان (عج) در همه جا است و همه جا برای امام زمان (عج) یک جا است .

بعد از پذیرایی،  همه با هم از غم فراق یار و به دور از همه مسائل و مشکلاتی که داشتند، 100 مرتبه امن یجیب ... زمزمه کردند و قرآن به سر گرفتند.

سپس فرازهایی از دعای ندبه و زیارت عاشورا خوانده شد و همه قرآن به سر همه معصومین را برای ظهور امام زمان (عج) قسم دادند .

 

  بک یا الله ...

 

 

بعد از مراسم احیا و قرآن به سر گرفتن آن شوری که در مردم ایجاد شده بود  حاج محمد صمیمی را به سمت نوحه خوانی و سینه زنی سوق داد و نوحه ای در وصف فراق آقا خوانده شد و همه پر شور سینه زدند و همه با هم می گفتند : العجل یا بقیة الله العجل یا حجة الله

در آخر استاد رائفی پور برای ظهور و فرج آقا امام زمان (عج) دعا کردند و همه آمین گفتند.

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است.

التماس دعای فرج

 

=-=-=-=-=-=-=

دانلود فایل صوتی

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صلواتی هدیه نمایید...

"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب