تکرار تمسخر عقائد در شبکه من و تو!
 
درباره وبلاگ


این وبلاگ صرفا برای انتشار سخنرانی های استاد رائفی پور میباشد و توسط استاد اداره نمیشود سایت اصلی استاد : masaf.ir
دانلود استاد رائفی پور
دانلود سخنرانی های استاد رائفی پور

 

(بسم الله الرحمن الرحیم)

شبکه من وتو در یکی از برنامه سرگرمی خود با تعریف و تمجید از آمستردام، پایتخت هلند، ایران را کشوری بدون آزادی اعتقادی معرفی کرد.

یکی از شرکت کنندگان در این برنامه در خصوص شهر آمستردام گفت: زمانی که در آمستردام هستم حس این را دارم که در تهران زندگی می کنم .تنها پنجاه و دو درصد از مردم آمستردام تابعیت هلندی دارند و مابقی از کشور های دیگر در این شهر ساکنند. همین امر موجب می شود که در آمستردام احساس غربت وجود نداشته باشد. در این شهر مردم ایران با یکدیگر خوش اخلاق و مهربان هستند و همدیگر را دوست دارند و در مواقع بحران به یکدیگر کمک می کنند .

 

وی در ادامه افزود: می دانید که آمستردام آزاد ترین کشور جهان است و به همین علت برای هر قشری با هر سن و جنسیتی فضای سرگرمی وجود دارد و این شهر برای تعطیلات جایگاه بسیار مناسبی دارد.

 

جوان ایرانی ادامه داد: در این شهر قانون جالبی وجود دارد و آن هم این است که هیچ کس اجازه ندارد به عقیده کسی بی احترامی کند یعنی هر فردی می تواند در این شهر عقیده خودش را داشته باشد.

 

همزمان با صحبت این جوان ایرانی مجری برنامه چند بار پشت سر هم به حالت تمسخر آمیزی گفت:”دقیقا عین ایران”

توهم عدم آزادی عقاید واعتقادات در ایران توسط شبکه های ماهواره ای که اینگونه به صورت غیر مستقیم در این شبکه ها به مردم القا می شود خوراکی است  که از سوی کشور های  انگلیس و آمریکا برای آنها مهیا می شود واین شبکه ها مجبور به  تاکید آن در برنامه های خود هستند حال آنکه  در ایران چنین چیزی وجود ندارد.

 

وجود نماینده های مجلس از اقلیت های دینی در ایران همان احترام به عقاید و مذاهب محسوب می شود و ما شاهد آن هستیم که اقلیت های مسیحی، یهودی، ارمنی، زرتشتی و سایر اقلیت ها در کنارمسلمانان به راحتی در ایران زندگی می کنند و هیچ کس حق توهین به عقاید در ایران را ندارد و این جو سازی های شبکه های ماهواره ای بر علیه آزادی اعتقادی در ایران تنها توهمی است که از سوی آنها مطرح می شود.

  • منبع: جام نیوز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب