رقص و پایکوبی شبکه “من و تو” در ماه محرم +تصاویر
 
درباره وبلاگ


این وبلاگ صرفا برای انتشار سخنرانی های استاد رائفی پور میباشد و توسط استاد اداره نمیشود سایت اصلی استاد : masaf.ir
دانلود استاد رائفی پور
دانلود سخنرانی های استاد رائفی پور

 

 

(بسم الله الرحمن الرحیم)

در حالی که مردم ایران اسلامی سراسر در ماتم و عزای سید و سالار شهیدان به سر می برند و دیگر هموطنان از اقلیت های مذهبی کشورمان نیز با آنها همدردی می کنند، شبکه من و تو ضمن ترویج ازدواج به غربی، مجلس بزم و شادی به راه انداخت.
 
 

شبکه من و تو در کنار ترویج ازدواج به سبک سکولار، ماه محرم را به مجلس رقص و پایکوبی تبدیل کرد.

 

در برنامه “شعر یادت نره” یکی از شرکت کنندگان که آماده می شد تا ترانه ای را بخواند، گفت: این آهنگ را برای کسی خوانده ام که خیلی دوستش دارم و اکنون در اینجا حضور دارد.

 

در ادامه با هماهنگی و درخواست مجری من و تو، دوست دختر فرد شرکت کننده که از قضا انگلیسی هم بود به روی صحنه رفت و کنار مجری قرار گرفت و به رسم انیمیشن های هالیوودی، پسرک ایرانی ما مقابل دختر انگلیسی زانو زده و در یک حرکت متهورانه و البته غافلگیر کننده حلقه ازدواج را تقدیم سیندرلای خود کرد. کاری که حتی باعث شد تماشاگران غافلگیر شوند.

 

 

اما این تمام یا پایان ماجرا نبود پس از آن، قهرمانان داستان “من و تو”، با در آغوش کشیدن یکدیگر بیشتر موجب ذوق زدگی تماشاگران شدند، آنگاه پسرک به خواندن ترانه همراه رقص با تازه عروس اش کرد، پس از پایان این سکانس، جناب مجری هم در قامت یک عاقد برآمد و بدون هیچ تشریفاتی یکسره بله را از عروس خانم گرفتند، به همین سادگی.

 

 

در ادامه مجری که دست بردار نبود آن دو را به اجرای نوعی دیگر از رقص و به قول خودش عشقولانه در کردن فراخواند. تا بدین ترتیب شکستن حرمت ماه محرم را کامل نماید.

 

 

اما نکاتی درباره رواج این نوع از سبک زندگی که در دستور کار شبکه انگلیسی من و تو قرار دارد: تمام کسانی که در برنامه های مهمان محور این شبکه حضور دارند از ایرانی هایی هستند که کاملا از نوع پوشش، طرز رفتار و معاشرت باز آنها و زبان فارسی نیم بند و دست و پا شکسته شان پیداست که هیچ قرابتی با فرهنگ مردمان این سرزمین ندارند در نتیجه نه آنها و نه شبکه من و تو که تنها از این تیپ آدم ها دعوت می کند تا به اهدافش برسد نمی توانند نماینده مردم ایران باشند.

 

 

نکته دیگر آنکه اغلب شرکت کنندگان ساکن لندن هستند و این برنامه زندگی ایرانیان مهاجری را به تصویر می کشد که چگونه در فرهنگ غرب استحاله شده و فرهنگ ایرانی اسلامی خود را رها و سکولار و لیبرال شده و در مواجهه با غرب قافیه را باخته اند. این برنامه ها هرگز از ایرانیان مسلمانی که در انگلیس بقای معنوی خود را حفظ کرده اند؛ مثل زنان محجبه ایرانی ساکن لندن، استفاده نمی کند.

  • منبع: جام نیوز

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب