آموزش رقص و ابتذال برای پرستش خداوند!
 
درباره وبلاگ


این وبلاگ صرفا برای انتشار سخنرانی های استاد رائفی پور میباشد و توسط استاد اداره نمیشود سایت اصلی استاد : masaf.ir
دانلود استاد رائفی پور
دانلود سخنرانی های استاد رائفی پور
دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:رقص,شبکه,خدا, :: 6:54 ::  نويسنده : صراط27

 

(بسم الله الرحمن الرحیم)

تلویزیون مسیحی “ست سون پارس” که در ماه های اخیر ابتذال را در دستور کار خود قرار داده بود، این بار در برنامه ای با عنوان “قاصدک” رسماً به آموزش رقص و معرفی کردن آن به عنوان پرستش خداوند پرداخت.


در این برنامه زنی به نام “جواهر” به آموزش رقص و پرستش خداوند از طریق رقص پرداخت و گفت: «ایرانی ها قومی با احساس و با عاطفه آفریده شده اند و رقص در خانه های آنها همیشه بوده و هست.»
وی در ادامه با تعریف رقص، افزود: «رقص، هماهنگی حرکات موزون بدن با موزیک و موسیقی است. ما اگر بخواهیم خوب برقصیم باید با دقت به موزیک گوش دهیم. دقت به موسیقی باعث می شود که هماهنگی بین موسیقی و حرکات موزون ایجاد شود. آنگاه است که می توانیم یک رقص موزون و هماهنگ داشته باشیم.»
“جواهر” همچنین با ارتباط دادن رقص به پرستش خداوند، خاطر نشان کرد: «یکی از راه های پرستش خداوند رقص است. با رقصیدن برای خداوند، او از ما شاد می شود.»
گفتنی است در ماه های اخیر این تلویزیون مسیحی با پخش کلیپ هایی از رقص دختران جوان، به بهانه پرستش خداوند، در عمل ابتذال را گسترش داده و این بار نیز پا را فراتر گذاشته و اقدام به آموزش رقص نموده است. نکته قابل تأمل در آموزش رقص توسط این خانم این است که وی رقص را مستقیماً به پرستش خداوند ارتباط داده و این گونه القا می کند که رقصیدن برای خداوند در واقع پرستش کردن او است. به نظر می رسد شبکه “ست سون پارس” با معرفی کردن رقص به عنوان نوعی پرستش خداوند، در صدد جذب افراد متدین و با ایمان کشورمان به سمت مسیحیت تبشیری است.

  • منبع: جام نیوز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب