نمادهای شیطان‌ پرستی در بسته جایزه کودکان + تصاویر
 
درباره وبلاگ


این وبلاگ صرفا برای انتشار سخنرانی های استاد رائفی پور میباشد و توسط استاد اداره نمیشود سایت اصلی استاد : masaf.ir
دانلود استاد رائفی پور
دانلود سخنرانی های استاد رائفی پور

 

نهادهای ناظر فرهنگی از خواب غفلت بیدار شوند

 

نمادهای شیطان‌ پرستی در بسته جایزه کودکان + تصاویر
 

عدم نظارت بر تولید محصولات و بسته های حاوی جوایز، که با نام هایی همچون لپ لپ، سک سک، چی من و غیره در بازار عرضه می شوند باعث شده است تا برخی از بسته های تولیدی در برخی از این شرکت ها و کارخانجات دارای محتویات نامناسب فرهنگی و اعتقادی برای خانواده ها و کودکان باشد.
 
به گزارش راسخون به نقل از اروم نیوز؛ تولید وعرضه بسته های حاوی جوایز برای گروه سنی خردسال و کودک که از چندی پیش به بهانه انجام کارهای فرهنگی در کشورآغاز و به سرعت گسترش یافته است در مواردی دارای محتویات خاص و در خور تامل هستند.

در یکی از نمونه های خریداری شده از این محصولات به جوایزی! برای کودکان برمی خوریم که در واقع هیچ تناسبی با اعتقادات و فرهنگ ایرانی اسلامی ما ندارد و نمادهای فرقه ها و افکار ضاله هستند. نمونه ای که در تصویر مشاهده می کنید یکی از جوایز همین بسته ها است که در آن یکی از نمادهای شیطان پرستی و دیگر افکار ضاله قرار گرفته است.
 
نمونه ای که مربوط به شرکت تولیدی و بازرگانی " کارن تینا " واقع در شهرک صنعتی سپهر نظر آباد هشتگرد می باشد که با نام تجاری " چی من " به بازار عرضه می شود.
 
چندی پیش نیز تعدای از رسانه های داخلی خبری با مضمون "نمادهای فراماسونری در بسته های لپ لپ" بر خروجی خود قرار دادند.همچنین وجود نمادهای فراماسونی بر روی برخی محصولاتی چون مدادتراش و جاسوئیچی در قالب بسته‌های لپ لپ، ترویج فرهنگ مسیحیت و کلیساهای خانگی و ورود برخی گروه‌های خارجی موسیقی زیرزمینی نمونه‌های دیگری از این موارد هستند. با توجه به اتفاقات اخیر به نظر میرسد این موضوع کاملا برنامه ریزی شده و هدفدار می باشد.
 
امیدواریم مسئولان فرهنگی و نهادهای نظارتی ،نظارت جدی تری در خصوص محتوای چنین محصولاتی داشته باشند.

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب